فونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین

آرزوی مرگ....مرگ آرزو

اگر تمام شب برا ي از دست دادن خورشيد گريه کني لذت ديدن ستاره ها را هم از دست خواهي داد

من عاشق نگاه مهربون و زیبای توام
دیونه ی چشمای روشن و فریبای توام
وقتی توی چشام نگاه میکنی و دروغ میگی
حس می کنم من عاشق همین دروغای توام

لیلی تو قصه تویی مجنون دیونه منم
شیرین رویاها تویی فرهاد بی خونه منم
اونی که می مونه تویی راهی ویرونه منم
اونی که می خنده تویی اون که دلش خونه منم

نذار بدون تو دلم از همه چی خسته بشه
نذار بدون تو چشای باز من بسته بشه
نذار صدای قلبی که داره واسه تومی زنه
با رفتن تو کم بشه آروم و آهسته بشه
تو می تونی با موندنت یخ دلم رو آب کنی
می تونی اشک و تو چشام واسه همیشه خواب کنی
تو می تونی بذاری من دوباره زندگی کنم
یا اینکه با نبودنت زندگیمو خراب کنی

لیلی تو قصه تویی مجنون دیونه منم
شیرین رویاها تویی فرهاد بی خونه منم
اونی که می مونه تویی راهی ویرونه منم
اونی که می خنده تویی اون که دلش خونه منم
لیلی تو قصه تویی مجنون دیونه منم
شیرین رویاها تویی فرهاد بی خونه منم
اونی که می مونه تویی راهی ویرونه منم
اونی که می خنده تویی اون که دلش خونه منم

من عاشق نگاه مهربون و زیبای توام
دیونه ی چشمای روشن و فریبای توام
وقتی توی چشام نگاه میکنی و دروغ میگی
حس می کنم من عاشق همین دروغای توام

 

 



نظرات شما عزیزان:

دختر آدم
ساعت23:04---15 مرداد 1391
نمی‌دانم تا کی دوستم داری
هرجا که باشد
باشد
هرجا تمام شد
اسمش را می‌گذارم
آخر خط من.
باشد؟

"عباس معروفی"


دختر آدم
ساعت16:04---28 اسفند 1390
_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•?.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯)
(¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|__
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد نوروز مبارک


دختر آدم
ساعت2:42---18 اسفند 1390
یک غریبه می خواهم
بیاید بنشیند فقط سکوت کند
و من هـی حرف بزنم و بزنم و بزنم...
تا کمی کم شود این همه بار ...
بعد بلند شود و برود
انگار نه انگار


دختر آدم
ساعت17:14---2 اسفند 1390
مدتهاست مجازی می خندم ...

مجازی شادم...

مجازی دیگران رو دلداری میدم ...

اما...

اما وقتی تنهام واقعی درد می کشم...


غریب
ساعت20:59---24 آبان 1390
نمیبینی نوشتم غریب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هان نمیبینی.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا نامردی

غریب
ساعت14:04---19 آبان 1390
سلام منم دوووست دارم خیلی اما تو منو دوست نداشتی.............ماهان خیلی نامردی....واقعا نامردی....واقعا متاسفم که دوست دارم..............خیلی بدی....بای
پاسخ:خودتونو معرفي كنيد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:, ساعت 9:7 توسط ماهان |